מעבר דירה – גם לבניין חדש שמושלם בימים אלה וגם לבית יד 2 – הוא תמיד אירוע מרגש. המעבר הוא גם הזדמנות להתחלה חדשה באמת בכל תחומי החיים, גם כשנשארים באותה עיר ואפילו באותו רחוב. כדי שההתחלה החדשה תהיה נעימה במיוחד, וכדי שתוכלו לשבת בבית החדש שלכם בראש שקט באמת, מומלץ בחום לבצע הדברה עוד לפני המעבר.

מינימום טרחה

הדברת מזיקים, ובעיקר נמלים וג'וקים אבל גם פרעושים, פשפשים וכו', מחייבת את בני הבית לפנות אותו למשך מספר שעות. בדרך כלל טווח הזמן המומלץ הוא שעתיים שלוש, אבל אם יש ילדים קטנים, חיות מחמד או נשים בהריון חשוב מאוד להתנהל בזהירות רבה יותר ולהישאר מחוץ לדירה המרוססת במשך 7-9 שעות. גם עבור אוכלוסיות רגישות אחרות זו ההמלצה – ולכן כדאי להזמין את חברת ההדברה עוד לפני שבכלל נכנסים לדירה, כך שלא תצטרכו למצוא פתרונות לשהות ממושכת מחוצה לה.

מקסימום יעילות

סיבה טובה נוספת להקדים את ההדברה לכניסה לדירה החדשה היא שבדרך זו הפעולה מתבצעת ביעילות מרבית. אמנם מדביר מקצועי מן הסתם יצליח לבצע את עבודתו באופן מיטבי גם בבית עמוס בפריטים, אבל כשהנכס ריק קל הרבה יותר להגיע לכל פינה ולכל מקום שחשוב לרסס – וכך להבטיח מקסימום אפקטיביות.

עוד כדאי לזכור שבימים הראשונים אחרי המעבר, עדיין שורר בבית בלגן מסוים (ולפעמים אפילו יותר מכמה ימים….). לפני ההגעה של המדבירים מקבלים הנחיות שונות כדי שאפשר יהיה לפזר את חומרי ההדברה בלי לגרום לסיכונים מיותרים – ואם בבית יש בלגן, אתם עלולים להידרש להקדיש זמן רב למדי להיערכות להדברה.

מחיר נוח במיוחד

בזכות נוחות הביצוע של ההדברה, בדרך כלל תוכלו לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות יותר – עבור כל סוגי הנכסים וכל סוגי הריסוסים.

דרך נוספת להוזיל את העלות של הפעולה החיונית מבלי לוותר על איכות היא לערוך סקר מחירים. למרות העומס לקראת מעבר דירה, לא כדאי לוותר על ההשוואה המקיפה. דרך נוחה לעשות זאת היא להיכנס לפורטל גדול בתחום ההדברות או לאתר של חברה מובילה שמציעה את השירות בפריסה ארצית רחבה. באתר כזה בחרו עיר להזמנת מדביר, והשאירו פרטים ליצירת קשר, ותוך זמן קצר תקבלו הצעת מחיר מפורטת.

ראש שקט באמת

לקראת כניסה לדירה חדשה כל אחד וכל אחת כבר חולמים על הרגע שבו יוכלו לשבת על הספה האהובה ולהסתכל מסביב עם חיוך רחב. מן הסתם כשאתם מדמיינים את עצמכם בסיטואציה הזו אין בדירה נמלים, תיקנים, עכבישים ושאר חרקים מזיקים. ריסוס ביתי אינו יעיל ורק חושף אתכם לכימיקלים מזיקים – הדברה מקצועית לעומת זאת מבטיחה לכם ראש שקט באמת. עוד כדאי לדעת שמעבר להדברה ה"רגילה", במהלך ביקור של אנשי מקצוע מנוסים מתגלים לעתים ממצאים בעייתיים כמו למשל קרציוני יונים, טרמיטים ואפילו פגר של עכבר – ולכן מומלץ בחום להזמין את השירות עוד לפני שנכנסים לנכס.

בדיקת סטטוס בקשה

רשמו את כתובת הדוא"ל שלכם ונשלח לכם מיידית עדכון!

דילוג לתוכן